حمل ونقل، انبارداری و ارتباطات 1400/10/27
حجم معاملات |
ارزش معاملات |
سرانه خرید حقیقی |
سرانه فروش حقیقی |
نسبت خریدار به فروشنده |
ورود پول حقیقی |
60.24 M |
50.02 B |
14.47 M |
16.23 M |
-1.122 |
-7.31 B |
تعداد خریداران |
ارزش خرید |
درصد خرید |
|
درصد فروش |
ارزش فروش |
تعداد فروشندگان |
2,558 |
37.01 B |
73.99 % |
حقیقی |
88.61 % |
44.32 B |
2,731 |
28 |
13.01 B |
26.01 % |
حقوقی |
11.39 % |
5.7 B |
18 |
نماد |
حجم معاملات |
ارزش معاملات |
قیمت پایانی |
قیمت روز |
بازدهی |
سرانه خرید |
سرانه فروش |
قدرت خرید |
درصد خرید حقیقی |
درصد فروش حقیقی |
ورود پول حقیقی |
حسیر |
6.59 M |
10.26 B |
15,560 |
12,740 |
71.08 |
16.37 M |
23.61 M |
-1.44 |
64.65 |
99.91 |
-3.62 B |
حسینا |
287.46 K |
1.23 B |
42,800 |
55,500 |
787.23 |
18.03 M |
17.52 M |
1.03 |
82.29 |
68.52 |
168.91 M |
حپترو |
846.55 K |
1.61 B |
19,050 |
24,300 |
285.62 |
12.24 M |
9.63 M |
1.27 |
99.42 |
99.72 |
-4.79 M |
حآفرین |
13.71 M |
4.84 B |
3,534 |
1,171 |
-50.15 |
7.98 M |
13.65 M |
-1.71 |
73.17 |
85.94 |
-618.64 M |
حتوکا |
5.6 M |
7.54 B |
13,470 |
2,770 |
77.92 |
21.35 M |
18.36 M |
1.16 |
94.55 |
93.03 |
114.59 M |
حرهشا |
11.26 K |
85.58 M |
78,000 |
20,950 |
237.01 |
7.78 M |
42.79 M |
-5.5 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
حتاید |
4.37 M |
2.24 B |
5,140 |
5,200 |
126.67 |
12.92 M |
13.93 M |
-1.08 |
54.74 |
98.15 |
-973.6 M |
توریل |
3.0 M |
2.17 B |
7,230 |
5,870 |
96.49 |
7.05 M |
13.46 M |
-1.91 |
26.33 |
70.16 |
-950.48 M |
حآسا |
1.38 M |
1.59 B |
11,590 |
5,560 |
29.80 |
9.44 M |
11.23 M |
-1.19 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
حشکوه |
10.93 M |
3.57 B |
3,269 |
1,799 |
-35.19 |
12.24 M |
16.81 M |
-1.37 |
9.25 |
11.77 |
-89.96 M |
حریل |
3.74 M |
832.02 M |
2,235 |
1,990 |
23.76 |
7.06 M |
6.84 M |
1.03 |
98.37 |
99.51 |
-9.5 M |
حکشتی |
4.91 M |
6.41 B |
13,160 |
9,160 |
316.86 |
10.98 M |
13.07 M |
-1.19 |
84.66 |
99.97 |
-980.33 M |
حبندر |
4.5 M |
6.55 B |
14,560 |
12,510 |
56.31 |
37.45 M |
22.17 M |
1.69 |
94.37 |
96.51 |
-139.84 M |
حپارسا |
384.14 K |
1.09 B |
28,400 |
6,960 |
132.75 |
28.79 M |
18.21 M |
1.58 |
79.3 |
98.63 |
-210.53 M |