حمل ونقل، انبارداری و ارتباطات 1400/7/10
حجم معاملات |
ارزش معاملات |
سرانه خرید حقیقی |
سرانه فروش حقیقی |
نسبت خریدار به فروشنده |
ورود پول حقیقی |
108.83 M |
115.04 B |
13.3 M |
14.71 M |
-1.106 |
752.4 M |
تعداد خریداران |
ارزش خرید |
درصد خرید |
|
درصد فروش |
ارزش فروش |
تعداد فروشندگان |
8,104 |
107.79 B |
93.7 % |
حقیقی |
93.05 % |
107.04 B |
7,279 |
21 |
7.25 B |
6.3 % |
حقوقی |
6.95 % |
8.0 B |
19 |
نماد |
حجم معاملات |
ارزش معاملات |
قیمت پایانی |
قیمت روز |
بازدهی |
سرانه خرید |
سرانه فروش |
قدرت خرید |
درصد خرید حقیقی |
درصد فروش حقیقی |
ورود پول حقیقی |
حسیر |
6.03 M |
23.63 B |
39,217 |
12,740 |
-32.12 |
31.15 M |
29.31 M |
1.06 |
99.38 |
85.32 |
3.32 B |
حسینا |
523.84 K |
2.71 B |
51,648 |
55,500 |
635.23 |
13.88 M |
11.38 M |
1.22 |
97.96 |
73.21 |
669.6 M |
حپترو |
1.84 M |
6.01 B |
32,590 |
24,300 |
125.41 |
15.74 M |
16.77 M |
-1.07 |
100.0 |
94.56 |
327.1 M |
حآفرین |
19.53 M |
8.7 B |
4,455 |
1,171 |
-60.46 |
9.46 M |
16.75 M |
-1.77 |
63.06 |
89.7 |
-2.32 B |
حتوکا |
6.38 M |
10.45 B |
16,390 |
2,770 |
46.22 |
10.47 M |
13.83 M |
-1.32 |
98.2 |
99.74 |
-160.77 M |
حفارس |
17.05 M |
6.44 B |
3,778 |
2,368 |
389.80 |
10.65 M |
12.15 M |
-1.14 |
97.22 |
100.0 |
-179.05 M |
توریل |
3.98 M |
6.07 B |
15,244 |
5,870 |
-6.81 |
10.08 M |
13.57 M |
-1.35 |
98.39 |
100.0 |
-97.73 M |
حآسا |
7.88 M |
15.75 B |
20,000 |
5,560 |
-24.78 |
10.05 M |
15.7 M |
-1.56 |
92.93 |
100.0 |
-1.11 B |
حشکوه |
2.2 M |
630.95 M |
2,840 |
1,799 |
-25.40 |
17.07 M |
9.71 M |
1.76 |
75.75 |
100.0 |
-152.99 M |
حگردش |
11.88 M |
3.5 B |
2,948 |
2,061 |
-21.22 |
13.52 M |
4.09 M |
3.31 |
100.0 |
99.88 |
4.1 M |
حریل |
16.27 M |
6.24 B |
3,838 |
1,990 |
-27.93 |
8.36 M |
9.67 M |
-1.16 |
95.05 |
76.34 |
1.17 B |
حکشتی |
14.16 M |
21.36 B |
15,090 |
9,150 |
264.83 |
14.42 M |
15.88 M |
-1.1 |
97.13 |
95.83 |
276.65 M |
حبندر |
468.46 K |
1.25 B |
26,602 |
12,510 |
130.42 |
37.76 M |
24.92 M |
1.52 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
حپارسا |
651.88 K |
2.29 B |
35,190 |
6,960 |
108.51 |
10.0 M |
16.9 M |
-1.69 |
48.81 |
92.12 |
-993.45 M |