خودرو و ساخت قطعات 1400/12/18
حجم معاملات |
ارزش معاملات |
سرانه خرید حقیقی |
سرانه فروش حقیقی |
نسبت خریدار به فروشنده |
ورود پول حقیقی |
2.07 B |
466.26 B |
27.43 M |
18.84 M |
1.456 |
22.81 B |
تعداد خریداران |
ارزش خرید |
درصد خرید |
|
درصد فروش |
ارزش فروش |
تعداد فروشندگان |
15,712 |
431.0 B |
92.44 % |
حقیقی |
87.55 % |
408.19 B |
21,667 |
76 |
35.26 B |
7.56 % |
حقوقی |
12.45 % |
58.07 B |
111 |
نماد |
حجم معاملات |
ارزش معاملات |
قیمت پایانی |
قیمت روز |
بازدهی |
سرانه خرید |
سرانه فروش |
قدرت خرید |
درصد خرید حقیقی |
درصد فروش حقیقی |
ورود پول حقیقی |
خلنت |
767.56 K |
2.94 B |
38,270 |
13,470 |
43.98 |
8.86 M |
9.12 M |
-1.03 |
98.02 |
100.0 |
-58.23 M |
خاور |
232.29 M |
27.59 B |
1,188 |
1,435 |
70.30 |
15.27 M |
31.92 M |
-2.09 |
93.92 |
99.15 |
-1.44 B |
خمهر |
12.49 M |
2.04 B |
1,632 |
2,422 |
48.47 |
10.5 M |
9.72 M |
1.08 |
100.0 |
98.32 |
34.17 M |
خنصیر |
9.46 M |
15.8 B |
16,700 |
7,080 |
-39.34 |
20.71 M |
25.48 M |
-1.23 |
78.01 |
95.33 |
-2.74 B |
خکمک |
3.15 M |
5.59 B |
17,750 |
3,585 |
157.55 |
17.98 M |
22.34 M |
-1.24 |
96.18 |
99.16 |
-166.62 M |
ختراک |
1.79 M |
906.85 M |
4,949 |
5,540 |
308.85 |
64.78 M |
7.82 M |
8.29 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خزامیا |
14.6 M |
10.29 B |
7,050 |
4,426 |
328.61 |
20.44 M |
18.16 M |
1.13 |
94.93 |
97.58 |
-272.35 M |
خبهمن |
111.9 M |
20.0 B |
1,788 |
1,912 |
13.91 |
21.85 M |
18.9 M |
1.16 |
91.08 |
74.25 |
3.37 B |
خفنر |
5.37 M |
2.65 B |
4,930 |
4,382 |
236.26 |
12.97 M |
14.22 M |
-1.1 |
97.02 |
95.09 |
51.07 M |
خکرمان |
2.42 M |
673.52 M |
2,771 |
4,697 |
84.05 |
5.48 M |
5.38 M |
1.02 |
100.0 |
89.47 |
70.92 M |
خوساز |
2.75 M |
1.63 B |
5,930 |
36,640 |
523.65 |
10.02 M |
12.12 M |
-1.21 |
100.0 |
97.2 |
45.68 M |
خزر |
4.72 M |
3.69 B |
7,820 |
3,760 |
208.61 |
16.06 M |
12.54 M |
1.28 |
100.0 |
96.07 |
145.06 M |
خچرخش |
1.49 M |
799.39 M |
5,370 |
15,850 |
200.23 |
8.24 M |
7.62 M |
1.08 |
100.0 |
97.27 |
21.8 M |
خبنیان |
121.93 M |
28.2 B |
2,313 |
1,688 |
-26.85 |
104.62 M |
93.69 M |
1.12 |
81.63 |
99.02 |
-4.9 B |
خدیزل |
24.64 M |
20.53 B |
8,330 |
2,742 |
64.58 |
23.58 M |
28.07 M |
-1.19 |
93.52 |
71.09 |
4.6 B |
خمحرکه |
7.65 M |
2.31 B |
3,016 |
5,760 |
94.28 |
13.25 M |
6.02 M |
2.2 |
100.0 |
97.4 |
59.91 M |
خاذین |
14.0 M |
4.0 B |
2,858 |
2,602 |
53.31 |
18.2 M |
14.48 M |
1.26 |
100.0 |
76.7 |
932.78 M |
خپارس |
161.84 M |
17.02 B |
1,052 |
915 |
-9.02 |
16.34 M |
14.47 M |
1.13 |
98.5 |
90.47 |
1.37 B |
خساپا |
363.78 M |
61.35 B |
1,687 |
2,723 |
61.41 |
28.47 M |
17.09 M |
1.67 |
92.0 |
97.17 |
-3.17 B |
خرینگ |
2.53 M |
5.22 B |
20,630 |
12,100 |
36.44 |
23.09 M |
13.68 M |
1.69 |
100.0 |
80.77 |
1.0 B |
خپویش |
81.9 K |
526.9 M |
64,520 |
10,990 |
22.18 |
9.94 M |
11.45 M |
-1.15 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خگستر |
186.11 M |
44.09 B |
2,369 |
4,239 |
79.96 |
34.69 M |
16.06 M |
2.16 |
99.46 |
86.69 |
5.63 B |
ختور |
3.2 M |
2.98 B |
9,300 |
4,068 |
189.16 |
13.4 M |
13.31 M |
1.01 |
99.41 |
98.34 |
31.95 M |
خموتور |
12.72 M |
4.41 B |
3,465 |
5,528 |
217.52 |
19.55 M |
7.73 M |
2.53 |
98.45 |
39.44 |
2.6 B |
خفناور |
1.31 M |
2.98 B |
22,800 |
25,800 |
13.47 |
15.95 M |
12.13 M |
1.32 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خکار |
14.37 M |
3.69 B |
2,567 |
3,026 |
194.72 |
16.67 M |
13.27 M |
1.26 |
99.93 |
99.72 |
7.85 M |
خعمرا |
2.49 M |
1.35 B |
5,400 |
4,040 |
48.77 |
22.12 M |
13.15 M |
1.68 |
80.54 |
71.36 |
123.58 M |
خکاوه |
16.36 M |
8.58 B |
5,240 |
17,920 |
241.98 |
52.3 M |
26.89 M |
1.95 |
100.0 |
100.0 |
171.15 K |
خودرو |
684.19 M |
150.09 B |
2,194 |
3,298 |
50.32 |
52.17 M |
19.52 M |
2.67 |
91.02 |
81.2 |
14.75 B |
تشتاد |
1.74 M |
781.88 M |
4,474 |
4,391 |
-1.84 |
20.58 M |
11.16 M |
1.84 |
100.0 |
82.75 |
134.85 M |
ختوقا |
27.82 M |
6.55 B |
2,355 |
6,020 |
163.89 |
16.5 M |
15.4 M |
1.07 |
98.72 |
92.87 |
383.83 M |
ورنا |
12.6 M |
3.64 B |
2,891 |
5,810 |
103.31 |
14.15 M |
12.96 M |
1.09 |
93.64 |
92.17 |
53.62 M |
خمحور |
3.78 M |
750.3 M |
1,975 |
6,080 |
225.86 |
6.41 M |
7.01 M |
-1.09 |
100.0 |
95.33 |
35.07 M |
خاهن |
5.79 M |
2.62 B |
4,531 |
1,765 |
-25.75 |
87.12 M |
14.46 M |
6.02 |
46.51 |
42.47 |
106.02 M |