خودرو و ساخت قطعات 1398/12/14
حجم معاملات |
ارزش معاملات |
سرانه خرید حقیقی |
سرانه فروش حقیقی |
نسبت خریدار به فروشنده |
ورود پول حقیقی |
947.82 M |
513.55 B |
8.98 M |
12.31 M |
-1.371 |
10.09 B |
تعداد خریداران |
ارزش خرید |
درصد خرید |
|
درصد فروش |
ارزش فروش |
تعداد فروشندگان |
54,489 |
489.5 B |
95.32 % |
حقیقی |
93.35 % |
479.41 B |
38,938 |
130 |
24.05 B |
4.68 % |
حقوقی |
6.65 % |
34.15 B |
66 |
نماد |
حجم معاملات |
ارزش معاملات |
قیمت پایانی |
قیمت روز |
بازدهی |
سرانه خرید |
سرانه فروش |
قدرت خرید |
درصد خرید حقیقی |
درصد فروش حقیقی |
ورود پول حقیقی |
خریخت |
78.42 M |
29.64 B |
3,780 |
1,579 |
171.19 |
12.83 M |
13.69 M |
-1.07 |
100.0 |
98.07 |
571.06 M |
خلنت |
719.46 K |
5.58 B |
77,509 |
13,470 |
144.11 |
6.35 M |
14.99 M |
-2.36 |
97.75 |
100.0 |
-125.38 M |
خاور |
19.27 M |
4.93 B |
2,557 |
1,435 |
546.37 |
8.7 M |
10.07 M |
-1.16 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خمهر |
44.35 M |
22.15 B |
4,995 |
2,422 |
45.56 |
10.02 M |
10.62 M |
-1.06 |
99.91 |
46.17 |
11.9 B |
خنصیر |
1.55 M |
2.88 B |
18,066 |
7,080 |
233.64 |
39.96 M |
8.79 M |
4.55 |
100.0 |
92.27 |
222.32 M |
خکمک |
4.19 M |
5.65 B |
13,472 |
3,585 |
241.37 |
12.74 M |
12.95 M |
-1.02 |
95.44 |
100.0 |
-257.21 M |
ختراک |
3.21 M |
7.52 B |
23,437 |
5,540 |
179.28 |
7.04 M |
15.23 M |
-2.16 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خزامیا |
64.18 M |
22.09 B |
3,442 |
4,426 |
777.89 |
8.17 M |
13.5 M |
-1.65 |
79.47 |
94.63 |
-3.35 B |
خبهمن |
14.36 M |
5.99 B |
4,168 |
1,912 |
582.23 |
8.9 M |
6.11 M |
1.46 |
76.31 |
45.54 |
1.84 B |
خفنر |
5.66 M |
11.0 B |
19,457 |
4,382 |
117.35 |
7.03 M |
11.04 M |
-1.57 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خکرمان |
49.09 M |
17.5 B |
3,564 |
4,697 |
44.33 |
10.34 M |
14.39 M |
-1.39 |
66.26 |
91.23 |
-4.37 B |
خوساز |
17.44 M |
12.75 B |
7,309 |
36,640 |
407.39 |
6.59 M |
12.14 M |
-1.84 |
99.94 |
100.0 |
-7.34 M |
خزر |
6.28 M |
5.63 B |
8,971 |
3,760 |
169.93 |
6.84 M |
11.49 M |
-1.68 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خچرخش |
7.32 M |
5.63 B |
7,686 |
15,850 |
109.76 |
8.91 M |
9.65 M |
-1.08 |
96.26 |
93.45 |
158.48 M |
خدیزل |
3.54 M |
7.53 B |
21,259 |
2,742 |
420.60 |
5.45 M |
13.91 M |
-2.55 |
67.46 |
92.32 |
-1.87 B |
خمحرکه |
7.45 M |
10.66 B |
14,313 |
5,760 |
144.77 |
9.34 M |
10.97 M |
-1.17 |
100.0 |
91.4 |
916.67 M |
خاذین |
32.85 M |
15.46 B |
4,707 |
2,602 |
-6.85 |
6.51 M |
9.41 M |
-1.45 |
99.97 |
99.95 |
2.82 M |
خپارس |
158.86 M |
42.76 B |
2,692 |
915 |
78.26 |
9.93 M |
13.84 M |
-1.39 |
99.53 |
95.45 |
1.75 B |
خساپا |
244.45 M |
80.28 B |
3,284 |
2,723 |
312.99 |
8.26 M |
11.6 M |
-1.4 |
99.73 |
99.68 |
35.19 M |
خرینگ |
1.06 M |
2.56 B |
23,565 |
12,100 |
19.66 |
13.68 M |
11.79 M |
1.16 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خپویش |
73.79 K |
587.44 M |
81,669 |
10,990 |
225.95 |
3.19 M |
6.59 M |
-2.06 |
85.87 |
98.65 |
-75.1 M |
خگستر |
13.59 M |
25.4 B |
18,686 |
4,239 |
282.84 |
7.58 M |
12.18 M |
-1.61 |
99.88 |
97.61 |
576.47 M |
ختور |
2.95 M |
22.5 B |
76,400 |
4,068 |
0.51 |
15.14 M |
50.12 M |
-3.31 |
80.66 |
86.41 |
-1.29 B |
خموتور |
5.7 M |
4.83 B |
8,410 |
5,528 |
162.83 |
12.22 M |
9.35 M |
1.31 |
72.17 |
100.0 |
-1.34 B |
خفناور |
2.04 M |
3.19 B |
15,631 |
25,800 |
65.59 |
9.08 M |
7.7 M |
1.18 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خشرق |
5.86 M |
5.74 B |
9,788 |
5,960 |
148.29 |
8.28 M |
14.7 M |
-1.78 |
99.66 |
99.13 |
30.7 M |
خعمرا |
46.5 K |
61.37 M |
12,588 |
4,040 |
424.35 |
7.67 M |
10.23 M |
-1.33 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خکاوه |
25.47 M |
8.88 B |
3,488 |
17,920 |
413.76 |
8.36 M |
6.72 M |
1.24 |
82.51 |
48.96 |
2.98 B |
خودرو |
66.0 M |
81.13 B |
12,292 |
3,298 |
429.07 |
11.07 M |
14.33 M |
-1.29 |
99.49 |
98.08 |
1.15 B |
تشتاد |
1.34 M |
2.54 B |
18,985 |
4,391 |
-48.68 |
5.69 M |
6.6 M |
-1.16 |
100.0 |
75.97 |
609.42 M |
ختوقا |
18.53 M |
16.86 B |
9,098 |
6,020 |
288.80 |
7.05 M |
9.68 M |
-1.37 |
99.69 |
94.41 |
890.22 M |
ورنا |
25.28 M |
8.41 B |
3,328 |
5,810 |
164.48 |
6.87 M |
9.25 M |
-1.35 |
94.74 |
99.86 |
-430.64 M |
خمحور |
1.57 M |
2.67 B |
16,630 |
6,080 |
491.10 |
8.11 M |
8.55 M |
-1.05 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خاهن |
15.14 M |
12.59 B |
8,314 |
1,765 |
112.11 |
10.76 M |
9.76 M |
1.1 |
96.71 |
100.0 |
-414.66 M |