خودرو و ساخت قطعات 1396/11/11
حجم معاملات |
ارزش معاملات |
سرانه خرید حقیقی |
سرانه فروش حقیقی |
نسبت خریدار به فروشنده |
ورود پول حقیقی |
159.57 M |
26.14 B |
5.2 M |
7.82 M |
-1.504 |
3.31 B |
تعداد خریداران |
ارزش خرید |
درصد خرید |
|
درصد فروش |
ارزش فروش |
تعداد فروشندگان |
4,554 |
23.68 B |
90.6 % |
حقیقی |
77.94 % |
20.37 B |
2,605 |
35 |
2.46 B |
9.4 % |
حقوقی |
22.06 % |
5.77 B |
40 |
نماد |
حجم معاملات |
ارزش معاملات |
قیمت پایانی |
قیمت روز |
بازدهی |
سرانه خرید |
سرانه فروش |
قدرت خرید |
درصد خرید حقیقی |
درصد فروش حقیقی |
ورود پول حقیقی |
خریخت |
508.51 K |
42.77 M |
842 |
1,579 |
4,177.32 |
1.71 M |
2.14 M |
-1.25 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خلنت |
55.54 K |
13.68 M |
2,508 |
13,470 |
7,451.78 |
1.24 M |
2.46 M |
-1.98 |
100.0 |
90.0 |
1.37 M |
خمهر |
427.81 K |
59.91 M |
1,400 |
2,422 |
1,067.31 |
2.14 M |
2.58 M |
-1.2 |
100.0 |
86.03 |
8.37 M |
خنصیر |
1.68 M |
670.58 M |
3,981 |
7,080 |
2,287.61 |
4.43 M |
14.58 M |
-3.29 |
26.45 |
100.0 |
-493.22 M |
خکمک |
1.17 M |
106.0 M |
906 |
3,585 |
4,976.05 |
2.65 M |
1.77 M |
1.5 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
ختراک |
206.02 K |
47.93 M |
2,326 |
5,540 |
7,295.09 |
2.21 M |
2.08 M |
1.06 |
96.69 |
100.0 |
-1.59 M |
خزامیا |
7.87 M |
523.62 M |
665 |
4,426 |
4,443.90 |
2.41 M |
4.72 M |
-1.96 |
80.96 |
100.0 |
-99.71 M |
خبهمن |
2.0 M |
208.62 M |
1,048 |
1,912 |
3,777.40 |
1.86 M |
3.75 M |
-2.02 |
53.36 |
62.95 |
-20.01 M |
خفنر |
900.0 |
333.09 K |
3,894 |
4,382 |
3,685.68 |
166.55 K |
333.09 K |
-2.0 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خوساز |
847.58 K |
144.65 M |
1,707 |
36,640 |
9,635.36 |
6.03 M |
6.58 M |
-1.09 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خزر |
1.44 M |
140.26 M |
976 |
3,760 |
2,593.87 |
3.26 M |
2.13 M |
1.53 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خچرخش |
1.36 M |
203.37 M |
1,498 |
15,850 |
980.50 |
3.57 M |
3.33 M |
1.07 |
100.0 |
96.73 |
6.65 M |
خدیزل |
75.25 K |
31.03 M |
4,124 |
2,742 |
3,286.23 |
7.24 M |
824.03 K |
8.79 |
93.36 |
2.66 |
28.15 M |
خمحرکه |
724.91 K |
108.93 M |
1,503 |
5,760 |
2,240.67 |
3.11 M |
3.2 M |
-1.03 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خاذین |
17.18 M |
1.73 B |
1,005 |
2,602 |
530.21 |
6.1 M |
4.06 M |
1.5 |
99.63 |
99.98 |
-6.05 M |
خپارس |
12.32 M |
998.66 M |
811 |
915 |
491.73 |
2.9 M |
6.19 M |
-2.13 |
100.0 |
99.8 |
2.04 M |
خساپا |
31.09 M |
2.65 B |
851 |
2,723 |
1,493.72 |
3.55 M |
7.77 M |
-2.19 |
99.84 |
93.16 |
176.67 M |
خرینگ |
6.74 M |
586.78 M |
870 |
12,100 |
3,141.04 |
3.88 M |
2.31 M |
1.68 |
99.95 |
100.0 |
-269.37 K |
خپویش |
1.12 K |
2.7 M |
25,300 |
10,990 |
1,222.13 |
14.95 K |
449.46 K |
-30.07 |
1.11 |
100.0 |
-2.67 M |
خگستر |
5.98 M |
1.92 B |
3,217 |
4,239 |
2,970.38 |
5.79 M |
34.88 M |
-6.03 |
76.46 |
81.65 |
-99.75 M |
ختور |
476.11 K |
130.75 M |
2,746 |
4,068 |
3,146.96 |
3.19 M |
649.83 K |
4.91 |
100.0 |
5.96 |
122.96 M |
خکاوه |
3.53 M |
236.86 M |
670 |
17,920 |
2,574.63 |
2.1 M |
3.1 M |
-1.48 |
100.0 |
94.33 |
13.42 M |
خموتور |
63.93 K |
27.14 M |
4,257 |
5,528 |
1,975.77 |
2.54 M |
1.26 M |
2.02 |
93.65 |
87.87 |
1.57 M |
خکار |
3.19 M |
411.77 M |
1,292 |
3,026 |
2,770.80 |
4.35 M |
3.45 M |
1.26 |
95.12 |
94.64 |
2.0 M |
خشرق |
1.02 M |
449.94 M |
4,413 |
5,960 |
841.22 |
35.49 M |
25.0 M |
1.42 |
94.65 |
100.0 |
-24.07 M |
خعمرا |
5.0 K |
1.11 M |
2,221 |
4,040 |
3,205.37 |
1.11 M |
1.11 M |
1.0 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خودرو |
40.97 M |
11.41 B |
2,785 |
3,298 |
2,241.45 |
7.69 M |
34.3 M |
-4.46 |
90.31 |
58.02 |
3.68 B |
تشتاد |
410.0 |
143.39 K |
3,497 |
4,391 |
178.59 |
71.7 K |
71.7 K |
1.0 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خاور |
7.54 M |
474.44 M |
630 |
1,435 |
2,523.46 |
2.84 M |
4.09 M |
-1.44 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
ختوقا |
4.14 M |
719.19 M |
1,737 |
6,020 |
3,699.94 |
11.99 M |
5.71 M |
2.1 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
ورنا |
3.26 M |
257.31 M |
790 |
5,810 |
1,230.85 |
2.85 M |
4.08 M |
-1.43 |
99.84 |
80.94 |
48.63 M |
خمحور |
357.25 K |
62.64 M |
1,753 |
6,080 |
5,510.96 |
1.46 M |
4.47 M |
-3.07 |
100.0 |
100.0 |
0.0 |
خاهن |
2.99 M |
1.71 B |
5,709 |
1,765 |
414.66 |
7.31 M |
12.19 M |
-1.67 |
91.57 |
94.87 |
-56.45 M |
خفناور |
349.5 K |
63.59 M |
1,819 |
25,800 |
1,356.25 |
2.12 M |
1.84 M |
1.15 |
100.0 |
69.47 |
19.41 M |